diumenge, 3 d’abril del 2011

Vall de Lord: Pedro dels 4 Batlles-Nocturna

Aprofitant la immensa lluna plena del dia 19 de març hem fet una pujada nocturna al Pedró dels 4 Batlles (2388m).

Sortim del parking d'Estivella o de prat de Botons i desprès de discutir quina era la millor ruta decidim anar a buscar el portell del Llop (2104m), pujant per la rasa de prat Piquer. Un cop sortim a prat Piquer agafem la pala que ens queda a ma dreta i pugem en direcció al Cap de Pedrusques (2349 m) des d'on tenim una gran vista a la lluna que ens acompanya fen-nos llum pel darrere. Des d'aquí baixem una miqueta per travessar la coma de Condesa i fem l'atac final al Pedró. Nosaltres decidim atacar-lo pel coll que ens queda mes a l'esquerra del Pedró i no atacar la pala principal per evitar allaus. De baixada, pel mateix tema dels allaus i el fet de ser de nit decidim seguir el Prat del Duc i acabar baixant per la pista del Clot de l'Orri. Si la cosa es veu clara i  segura una molt bona baixada es pel Clot Fondo. Finalment acabem la nit amb un bon sopar i concert al Bar's Port del Comte/Sucre.