dijous, 9 de juny del 2011

Vall de Lord: Circular Sant Llorenç - Hiverns- Port del Comte - Sant Llorenç

Surto de Sant Llorenç i segueixo la carretera direcció al Port del Comte i em desvio a ma dreta en direcció a cal Vila on passada la casa agafo la pista forestal i la segueixo fins als Hiverns, des d'on podrem apreciar unes grans vistes de Sant Llorenç de Morunys i una bona part de la Vall de Lord. Des de la casa dels Hiverns, segueixo la pista direcció a les Barraques i la deixo seguint la trialera direcció a els Grauets. Aquesta trialera te un pendent bastant considerable, i complica una mica la ruta pel seu fort desnivell de pujada obligant-me a baixar de la bici en algun tram.
Un cop arribem al final de la trialera, seguim el camí fins a sortir a la pista forestal que porta del port del Comte fins a la coma. Jo acabo d'arrivar al peu de l'urbanització i baixo per la pista de l'aigua, pista amb un fort pendent on has de deixar la por a casa si la vols baixar sobre la bici. Tant el tram de la trialera de pujada com aquest descens son dos punts que em fan qualificar la ruta de complicada. Un cop arribo al diposit de l'aigua empalmo amb una pista amb molt menys desnivell que em porta fins a cal Jepó i Ca l'Estevet Segal i finalment surto a la carretera de coll de port, on torno direcció a Sant Llorenç per la carretera tot passant per la Coma.

Distància recorreguda: 19,77 km
Desnivell acumulat: 857 m
Temps: 2 hores 8 min
Inf: Algun tram amb fortes pendents que augmenten la dificultat