diumenge, 27 de novembre del 2011

Vall de Lord: Sollort


Ruta curteta, però amb un bon desnivell de tornada. Surto de Sant Llorenç i em dirigeixo al Santuari de Lord. Arribo a la zona d'aparcament del santuari, i a ma dreta em queden les escales que pugen fins al santuari, la meva ruta però, segueix cap avall direcció al pantà de la Llosa. Uns metres mes endavant, em trobo amb una porta de ferro que tanca el transit de vehicles, però la podem passar fàcilment per un costat. A partir d'aquí comença un bon descens (200m) fins arribar arran d'aigua. La circular, jo la vaig fer un cop arribo en vistes de la casa de Sollort marxant a ma dreta, i dirigint-me a donar la volta al Miarador de la Trona, ressegueixo el pantà seguint la pista, i de seguida començo a pujar. Primer hem trobo amb 2 rampes amb un fort desnivell, on ho necessito practicament tot, i un cop passades aquestes 2 rampes ja tornem a sortir amb vistes a la casa de Sollort i m'hi acosto fins a trobar el mateix camí que he fet servir per baixar i aquí que he de dir... A pedalar fins a sortir al pàrquing del santuari. De tornada, segueixo la carretera asfaltada fins arribar a Sant Serni, i segueixo el caminet que passa pel costat de la capella fins a la zona de la Torreta i finalment fins a Sant Llorenç de Morunys.




Distància: 15.7km
Ascensió acum: 580m
Temps: 1h 16 min

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada