divendres, 25 de març del 2011

Barcelona: 5a dimencio de Barcelona

Avui m'he decidit a provar sort i donar un tomb per Collserola amb btt, i la veritat es que m'ha sorprès molt! No m'esperava disfrutar-hi tant la veritat, hi he trobat infinitat de recorreguts, de nivell bastant fàcil, ràpids i amb grans vistes de Barcelona. Això si, l'aigua de la zona com ja era d'esperar, deixa bastant de desitjar!!!
Doncs he sortit de la zona del parking del pla de les Maduixeres i agafo la pista forestal direcció als Vivers de can borni i fins a sortir a la carrera de l'Arrabassada, la segueixo passant per sota del Tibidabo i fins la torre de Collserola. aquí deixo la carretera i em torno a endinsar per pista de nou direcció al turó de Miralluny, i segueixo la pista de baixada direcció al centre d'informació i abans d'arribar-hi trenco a ma esquerra fins a sortir a la carretera, que nomes creuo i baixo per unes escales que et porten fins al fons del torrent de la Budellera. Ressegueixo el torrent fins a sortir a la civilització de nou a la zona de Santa Maria de Vallvidrera. Aquí inicio una petita pujada per dintre de la població en direcció a Mas Sauró i torno a agafar una pista per bordejar el Turo d'en Llevadol fins a sortir de nou a la carretera al coll de can Culàs.

En aquest punt si que segueixo una mica per carretera fins al collet de l'Espinagosa on m'endinso seguint la pista direcció al mirador de Sant Pere Màrtir, però sense pujar-hi sinó que el bordejo fins arribar a la Plaça Mireia, on agafo la pista del passeig de les Aigües que va resseguint la muntanya paral.lelament a Barcelona fins al punt de sortida.
Durant tot el recorregut s'ha d'anar una mica en compte amb les cadenes que hi han per evitar el pas dels cotxes i la gent que hi ha corrent o practicant btt durant el recorregut!